Eventgames

Med eventgames kan publikum konkurrere med hinanden i interaktive spil som afvikles på lærredet. Spillene kræver ingen forudgående kendskab og heller ikke besværlige behov for download af Apps. Vi kommer i 2017 til at tilbyde valget mellem 4 forskellige spiltyper. Spillet varer 2 minutter og der vises forud for spillet en teaser på ca. 30 sekunder.

 

Testresultater efter 3 måneders eksponering i CInema3 Skive hvor Salling Bank har været sponsor. Spillet blev kørt til samtlige forestillinger.

  • 21% af alle biografgæster deltog i spillet.
  • 80% af alle deltagere angav mailadresse og deltog i konkurrencen.
  • 5% af alle deltagere har angivet, at de ønsker at høre hvad banken kan tilbyde.

 

Udtalelse fra biografdirektør Martin Sørensen:

Jeg har kun fået positive reaktioner. Folk har det sjovt og konkurrerer med hinanden. En fra mit personale skrev: Jeg spillede det med nogle venner en dag vi så film. Der var konkurrence mellem os og de andre der så film. Det var megafedt. Alle kom hinanden ved - jeg syntes det er kanon! En anden udtaler: Jeg var selv inde og se Blair witch og alle pladser var fyldt ud i spillet, vi råbte og grinede - det skaber en supergod stemning.

 

Som annoncør på eventgames fremstår din virksomhed som innovativ og nytænkende og høster fordelene ved den positive værdioverførsel - derudover får du:

  • Eksponering med stort logo som baggrund på spillet
  • Eksponering i teaser som vises forud for spillet
  • Eksponering med logo på mobiltelefonen - før, under og efter spillet
  • Leads direkte i din mailbo x fra kunder der ønsker at blive kontaktet eller få yderligere informationer om dine ydelser
  • Indflydelse på hvad der skal stå i den automatiske udsendelse som alle deltagere i konkurrencen får
  •  Synlighed på sociale medier

Du betaler kun for 30 sekunders reklamevisning + spillicens og et mindre beløb til oprettelse. Ingen omkostninger til spiludvikling. Spillet kan aktiveres i perioder fra 3 til 6 måneder i udvalgte biografer.